dijous, 3 de maig del 2018

Lliçó 22. Cal agrair els bons regals

... en Màrius agraeix a la Mercè el regal dels peücs. I dels peücs en fa un símbol, el de la seva terra natal.

No hi ha regal per petit que sigui, que amb els anys no pugui esdevenir un bé molt preuat !

Benvolgut Joan,

Ja fa un munt d’anys (diria que més de 10), vaig estar un parell de dies en el teu hotel (Masia La Palma - l'Empordà) i, a l’hora d’esmorzar, vaig escoltar una música encisadora que no sabia d’on venia. Vaig acostar-me al mostrador i vaig preguntar-te si eren CD’s, cintes, cassets, ... i em vas dir: -res de res, la baixo per "internet", d’una emissora suïssa: “Radio Swiss Classica”.

Des d’aleshores, quan m’assec a l’ordinador, el primer que faig és posar en marxa aquesta emissora i també, donar-te les gràcies Joan, per tantes i tantes hores de bona música, sense cap mena de publicitat ni pesades entrevistes ni ampul·loses descripcions de l’obra que anem a escoltar o que ja hem escoltat.

Una altra vegada, moltes gràcies,
Gabriel.

Amics, us recomano aquesta emissora on trobareu breus trossos de bona música clàssica i moltes vegades, d’autors que són desconeguts, al menys per a mi.   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada